Dagje HSV

Dinsdag, 15 september 2020

Op zaterdag 12 september 2020 organiseerde de HSV Nieuweschans een gezellige dag voor hun leden, sub-leden en donateurs. De dag bestond uit een viswedstrijd met aaneengesloten een barbecue op kosten van de vereniging. s' Morgens om 07:00h melden de eerste vissers zich aan die direct na het loten van hun steknummer naar het water konden vertrekken om enige drukte in de "kleine zaal" te voorkomen(Corona). Om half acht waren op 2 na alle opgegeven vissers vertrokken waarbij ook onze Duitsers goed vertegenwoordigd waren. Om 08:00h werd het startsein gegeven voor de twee trajecten tegenover "De Fabriek" en bij de snelweg. De wedstrijd duurde tot 13:00h waarna op beide trajecten de weging plaats vond. Na de weging volgde een heerlijke barbecue georganiseerd door Henk de Jonge van De Akkerschans. Tijdens de barbecue werden de prijzen uitgereikt en volgde er nog een kleine verloting. Duitsland ging er met de 1e prijs vandoor. Henk de Jonge had samen met zijn collega's Dave en Ella alles prima "Corona-proef" voor elkaar waardoor we uiteindelijk terug kunnen kijken op een geslaagde dag die, zeker in deze roerige tijd, voor herhaling vatbaar is.